دیار نخل و رود

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 642
بازدید کل : 97836
تعداد مطالب : 153
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



سفر به مناطق زلزله زده به روایت تصویر(3)


ادامه مطلب
نويسنده: قاسم شجاعی تاريخ: یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ویتامین های مخصوص مردان

 

بسیاری از غذاهایی که ما روزانه از آنها استفاده می‌کنیم حاوی ویتامین‌های مختلف و مواد معدنی هستند که برای بدن لازم و ضروری اند.این ویتامین ها هر کدام دارای ویژگی‌های خودشان هستند.در میان ویتامین‌های مختلفی که از راه تغذیه وارد بدن می‌شوند محققان به این نتیجه رسیده‌اند که برخی برای مردان بهتر هستند و هر مردی باید از این ویتامین ها همیشه در بدن خود داشته باشد.

 

سلنیوم: آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که در مردان از ریزش مو جلوگیری می‌کند و همچنین محققان در مطالعات خود به این نتیجه رسیده‌اند که این ویتامین می‌تواند میزان کلسترول بد خون را نیز کاهش دهد. برای به‌دست آوردن میزان زیادی سلنیوم می‌توانید سراغ غذاهای دریایی بروید.

 

ویتامین ب: به طور کلی این ویتامین برای سلامت و قوای بدن لازم است و همیشه باید در بدن به میزان لازم وجود داشته باشد. همچنین محققان به این نتیجه رسیده‌اند که ویتامین ب در آقایان می‌تواند از بیماری‌های مو وپوست جلوگیری کند. بهترین منبع برای کسب این ویتامین غلات و سبزی‌های مختلف است.


ادامه مطلب
نويسنده: قاسم شجاعی تاريخ: چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سفر به مناطق زلزله زده به روایت تصویر(2)


ادامه مطلب
نويسنده: قاسم شجاعی تاريخ: جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

داستان لباس فارغ التحصیلان دانشگاه ها

 

چرا لباس فارغ التحصیلی توی کل جهان این شکلیه ؟یك نمونه دیگر از ارزشهای ایرانی كه خود ما آنرا نمیشناسیم ردای فارغ التحصیلی است. لابد تا به حال شما هم دیده اید وقتی یك دانشجو در دانشگاههای خارج میخواهد مدرك دكترای خود را بگیرد، یك لباس بلند مشكی به تن او میكنند و یك كلاه چهارگوش كه از یك گوشه آن یك منگوله آویزان است بر سر او میگذارند و بعد او لوح فارغ التحصیلی را میخواند.هنگامی كه از ما سوال میشود كه این لباس و كلاه چیست؟ چه پاسخی میدهید؟! هنگامی كه از یك اروپایی یا ژاپنی و یا حتی آمریكایی سئوال شود این لباس چیست كه شما تن فارغ التحصیلانتان میكنید می گویند ما به احترام «آوی سنّا Avicenna» (ابن سینا) پدر علم جهان این لباس را به صورت نمادین میپوشیم.آنها به احترام «آوی سنّا» كه همان «ابن سینا»ی ماست كه لباس بلند رِدا گونه می پوشیده، این لباس را تن دانشمندان خود میكنند. آن كلاه هم نشانه همان دَستار است (کمی فانتزی شده) و منگوله آن نمادی از گوشه دستار خراسانی كه ما ایرانی ها در قدیم از گوشه دَستار آویزان میكردیم و به دوش میانداختیم.. در اروپا و آمریكا علامت یك آدم برجسته و دانش آموخته را لباس و كلاه ابن سینا می گذارند، ولی ما خودمان نمیدانیم !!باید افسوس بخوریم که نمیدونستیم

نويسنده: قاسم شجاعی تاريخ: یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مسابقه موتورسواری در برازجان

 

روز جمعه 15 اردیبهشت ماه 1390در پیست موتورسواری برازجان مسابقات چند جانبه ای با شرکت موتورسوارنی از اکثر شهرهای استان به همراه چند موتورسوار از شهرهای استان فارس برگزار شد.دراین مسابقات که با شور وهیجان خاصی برگزار شد جمع کثیری از علاقمندان به همراه خانواده هایشان حضور داشتند . به گفته مسئول برگزاری مسابقات قراربوده که مسابقات بین استانهای خوزستان،فارس،بوشهر،هرمزگان واصفهان برگزار شود که بدلیل برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در بعضی از استانها، شورای تامین این استانها اجازه حضور آنها را نداده بودند.نکته حائز اهمیت اینکه هوا کمی گرم بود وباد ملایمی هم که می وزید باعث شده بود که گرد و خاک زیادی هنگام مسابقه فضا را بپوشاند که این موضوع، هم کار را برای موتورسواران سخت کرده بود چون دید کافی نداشتند هم مشتاقان این رشته را اذ یت می کرد.مسابقه فقط در یک کلاس به نام سوپر(یعنی موتورهای cc125وcc250باهم) برگزار شد که در پایان آقایان رضا اسفندیاری وسیروس نیکنام هردو از برازجان اول و دوم شدند وشرکت کننده کازرونی به مقام سوم رسید.با هم عکس هایی از این مسابقه را مشاهده می کنیم،امیدوارم بپسندید.

دیار نخل و رود

دیار نخل و رود


ادامه مطلب
نويسنده: قاسم شجاعی تاريخ: دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ghasem.shojaei.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com